نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(۱ تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی ویدئو جشن قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی(۳۱ خردادماه ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | چالش علاقه‌مندان به سیاست و فوتبال! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جعل نتایج تست کرونا در فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۶۵۹۴۴
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
جعل نتایج تست کرونا در فوتسال بانوان
یک تیم لیگ برتری در فوتسال بانوان نتایج جعلی تست کرونا را ارائه کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان از جمعه با حضور ۴ تیم آغاز شد که طبق قانون سازمان لیگ هر تیم باید برای هر بازی با نتیجه تست آزمایش کرونا در زمین حاضر شود.


یکی از تیم‌ها با کمک فتوشاپ توانسته در جواب تست آخر بازیکنان خود دست ببرد و با  به‌ روز کردن تاریخ جواب تست کرونا را  برای سازمان لیگ ارسال کرده و در زمین مسابقه حاضر شود.


نکته جالب اینکه گرافیست این کار فراموش کرده بود تغییراتی در تست قبلی بدهد که در آن جواب آزمایش ۵ بازیکن مثبت بود.


سازمان لیگ در عملیات راستی‌آزمایی، با استعلام از آزمایشگاه متوجه جعلی‌ بودن جواب آزمایش شده و بعد از بررسی، پرونده این تیم را به کمیته انضباطی ارسال کرد.


تیم‌های سایپا، شرکت ملی حفاری، پالایش نفت آبادان و هیات خراسان رضوی ۴ تیم حاضر در مرحله نهایی هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->